Продавець Fit Shop розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
489 відгуків
+380 (73) 033-07-57
Інтернет-магазин європейського спортивного обладнання та аксесуарів
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка у відділення від 80 грн. Доставка у поштомат від 60 грн. Кур'єрська доставка від 100 грн. Термін доставки 1-3 дні.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПокупець оплачує комісію 1% + 5 грн від суми замовлення.
  • Оплатити частинами
  • ПісляплатаПокупець сплачує комісію 2% + 20 грн від суми замовлення.
  • Оплата за реквізитамиФОП Гордієнко Лариса Миколаївна IBAN UA133220010000026008320078537 ЄДРПОУ 1933702487 МФО 322001 Найменування банку АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»

Гарантія:

Умови гарантійного обслуговування:

Термін дії гарантії на товар – від 24 до 60 місяців. Гарантійний термін починається з моменту доставки та отримання покупцем товару в місце призначення відповідно до замовлення.
Для гарантійного обслуговування потрібне підтвердження покупки в нашому інтернет-магазині (всі спрямовані замовлення фіксуються в нашій базі з усією супутньою інформацією), і наявність товарного чека або товарно-транспортної накладної, виданою компанією-перевізником у разі отримання замовлення.
Гарантійне обслуговування містить у собі проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин товару. Термін гарантії в такому разі не продовжується на час перебування виробу в ремонті.
Претензії за зовнішнім виглядом товару, механічних пошкоджень, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються безпосередньо під час отримання товару. Надалі такі претензії не розглядаються, всі роботи здійснюються тільки завдяки покупцеві.
Гарантія діє тільки на території України.
Гарантія не поширюється на витратні матеріали (підшипники, ремені, кабелі, гумові елементи, грипси, педалі), якщо пройшло понад 14 днів із моменту купівлі
Гарантійне обслуговування не здійснюється в разі:

Істоти гарантійного терміну.
Брак інформації про купівлю в базі даних нашого магазину або документів, що підтверджують купівлю (гарантійний талон).
Зміна механічних та інших пошкоджень (сколи, подряпини, тріщини внаслідок удару, падіння або надмірного навантаження).
Появі слідів корозії на металевих деталях унаслідок пошкодження лако-червоного покриття.
Інновації пошкоджень або втрати виробу, викликаних діями непереборної сили (стихійні лиха, пожежі, повітропроникності тощо).
Появі пошкоджень унаслідок недбалого ставлення (неспостереження температурного режиму, перевищення максимально допустимого навантаження, використання неякісних засобів з догляду та чищення).
Використання товару з комерційною метою і/або не в домашніх умовах.
Природного зношування, якого можна очікувати в разі активного використання продукту (вигоряння тканин, забруднення, потертості).
Умови стискання товару в ремонт:

Під час пересилювання товару на гарантійний ремонт або обслуговування товар має вирушати в розібраному вигляді, в оригінальному пакованні, зі збереженням усіх елементів, інструкції, надійно упакованим, щоб убезпечити товар від пошкодження. Без обрішення або палітування.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner